22 juni, 2009

Äntligen!


Den 29:de maj beställde jag ett lass med pärlor!
24 dagar senare var de hemma hos mig....
Är inte så nöjd med leveransen...
Dels så tog det ap-lång tid och jag fick inte veta att leveransen var försenad på grund av att produkterna inte fanns inne. När så väl grejerna kom så var inte allt jag beställt med, utan de hade 'strukits' :p Och inget extra fick jag för det! Nog kan man väl ändå tycka att de borde slängt med någon extra påse av någon annan färg istället, eller i alla fall ringt/mailat mig och kollat hur jag ville göra?
Sen var utbudet på pärlor inte detsamma som jag är van vid via Panduro,
vilket då gjorde att färgerna inte matchar.
De svarta är mer silvergrå-svarta än svart-svarta.
De vita mer gräddfärgade än vit-vita, osv :p

Men jag fick i alla fall fler peg-plattor och det var inte en dag för tidigt!
Är trött på alla små motiv, nu ska det bli fler större grejer :DHela lådan full, nästan ;)

Translation; Today I got a big package of pearls!
Wasn't to satisfied though... It took forever
for them to sent me the pearls
and then I didn't recieve all of what I had
ordered....and the colors didn't match
the pearls I allready had... :p
But I'm happy about the new peg-boards!! :D

2 kommentarer:

Pärlplattekungen sa...

Hej
Jag pysslar själv mycket med pärlor och är intresserad av vilket märke det är och var du har beställt dom.
Själv brukar jag använda mig av http://www.cchobby.se/pages/productList.asp?microGroupGuid=6575&SubjectGuid=4520&SubGroupGuid=11971 som har Hama (samma som Panduro säljer, men i mycket större förpackningar).

tottyWotty sa...

man undrar ju varifrån du beställer så man inte ska gå dit...