10 januari, 2010

mmm...fruktsallad!

Igår kväll när jag och sambon skulle se på film
behövde vi något gott att äta till. Vi hade inget
godis hemma, men en jäklarns massa frukt, så vi
körde på att frukt är godis och så gjorde vi en sallad;

Gul & grön kiwi, banan, clementin,
physalis, ananas och...eh, ja, det var nog allt!
(den skulle ha haft något rött i sig...som granatäpple
eller kanske lila/blå druvor... Den var väldigt... GUL :D
men den var god! Yum yum!)
Vad har ni i era fruktsallader? :D

Translation;
Fruitsalad! :D

2 kommentarer:

Johannas ordsamling sa...

När jag gör simpel mellanmålsfruktsallad, då har jag bara i apelsin, banan och hallon.

Men när jag gör fruktsallad, på riktigt. Då har jag i apelsin, banan, äpple, vindruva, passionsfrukt, hallon.

I gårdagens fruktsallad blev det Apelsin, banan, hallon, blodgrape, kiwi, tranbär och söt citron (som visade sig att den inte smakade ett dugg!)


(kom ihåg att tävla, hihi)
Mmm, idag. idag blir det nog så att jag snart får gå till ica, så jag kan stilla mitt fruktsug :D

Pysselninja sa...

Mmm, hallon & passionsfrukt! :D