30 maj, 2009

Hehehehehe....pysselninjan är i farten!

Ikväll tog jag en sväng förbi två vänners hus för att....busa lite (;
Hos den ena sitter nu denna;
















Och jag hoppas hon ser den från sin balkong imorgon! (;

En annan vän fick besök utav tre dinosar;



och det blev lyckat! (:
Jag hade tänkt att smyga mig in i porten och hänga dem på hans dörr, men dessvärre hade de bytt den allmänna portkoden som bud & post brukar använda (som jag utav någon anledning har koll på ;) ) så jag hängde dinosarna på porten men sen kom jag på att det säkert skulle komma någon full jäkel och dra ner dem, så jag skickade ett sms och gömde mig i en buske och tittade på när min vän gick ut och hämtade dinosarna ;)

Kul var det hur som helst! (;

Translation; I put a cupcake at one of my friends houses, and then I put dinosaurs at another friends house and hid in the bushes and shadows while he collected them. He was very happy about them but I still don't know about the cupcake...she's probably asleep or something (:

Inga kommentarer: