06 september, 2009

Veckans pyssel; allmän kreativitet.

Den här veckan, och speciellt helgen,
har varit sådär allmänt kreativ.
Jobbat under helgen, med kreativa
Människor och vi har arbetat på kreativa
sätt och jag har fått designa ett uppslag
i en väns hemmagjorda kalender.
Gissa vad jag satsade på för röd tråd?
Ja, ni gissade rätt; kreativitet:

Sen har jag också stickat vidare på halsduken
(eller vad det nu blir...)

Translation; lot's of crativity this week.
Too tired to translate now.
Sorry


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Seriöst, du skulle ta och designa hela kalendrar... Jag skulle köpa och bli beroende av dem! :)

Joanna sa...

Hej igen!
Sorry, men jag skrev fel mejladress i min förra kommentar. joanna_valste@live.se ska det vara. Men jag hoppas verkligen att du hör av dig! Det skulle hjälpa mig oerhört.

/Joanna (journalitstudenten)