04 augusti, 2009

Trött ninja.

Det blev inte mycket pysslande under Stockholm Pride, jag gjorde ett par pins och det var ungefär det enda. Satte bara upp en pärlplatta, på tåget. Veckan var full med så mycket saker så street-art grejerna fick vänta. I övrigt så blev jag alldeles salig när jag såg tunnelbanestationen där mitt hotell låg;









Varför kan inte varenda tunnelbaneplattform se ut såhär?!




Translation;
I'm home from Stockholm now,
but I didn't do any crafts there.
And I only put one perler bead up,
at the toilet of the train ;)

2 kommentarer:

enannie sa...

Whaaaaaaaaaaaaa! Vilken amazing tunnelbanehållplats!!!! :-O Vilken är det? Jag bodde på Fridhemsplans, mindre fantastisk må jag säga. Jag satte också upp EN pärlplatta upp there. Bra jobbat liksom, inte. ;)


Vilket lim jag använder... Cementlim för utomhusbruk hade jag förra året, men nu köpte jag nåt liknande på clas ohlsson, monteringslim för utomhusbruk i värsta manicken/pistolen. Typ. Om jag är on the go har jag vanligt karlssons klister i fickan. Inte jättebra men smidigt.

Smart (I guess) av dig att vara lite mer anonym än vad jag är...Well.

Kul att ha hittat dig iaf, måste jag säga. :) Hoppas du är ok med att nu ha en ny läsare. :P

Kram!

Johanna sa...

Torhildsplan! awsum station, älskar alla dina pärlplattor, prenumererar nu <3