27 augusti, 2009

Veckans inspiration! Weddings!




Nu vet jag inte hur många utav er besökare som
planerar giftemål inom en snar framtid, men jag tänkte
ändå tipsa om en helt fantastisk sida!
Vintage Glam Weddings är som ett mecka för dig som gillar;
1. Vintage-looks
2. Bröllop/förlovningsfester
3. Pyssel

På bloggen samlas fotografier från bröllop,
förlovningsfester, inbjudningskors-skapande
och kläd/smink/hår-guider
som har någon slags retro/gammaldags/vintage-touch
och det dyker ständigt upp nya tips & idéer,
förslag på assesoarer, mat, dukningar,
inbjudningskort, blommor...allt möjligt!
Både för brudpar, festfixare, gäster och andra
som kanske vill hitta inspiration för antingen
sitt fotograferande eller till sin kalasinbjudan.
Eller om man bara vill drömma sig bort en stund.
Nu är jag, Pysselninjan, inte direkt i giftas-planer,
men jag menar,
titta bara på de här bilderna och säg mig om det inte
är helt fantastiskt?!


Alla bilder är tagna från Vintage Glam Wedding. Gå dit!
all images are from Vintage Glam Wedding. Go there!


Translation; click one of the three links above.
You won't regret it! :D

Inga kommentarer: